Friday, April 29, 2011

Hari2 Terakhir....

Assalamualaikum semua...

Hari nih kita nak feeling sedih2 sikit ye. Hari2 terakhir di UiTM Kedah terchenta semakin hampir. Malam nih malam last duduk kat UiTM nih ha. Malam nih lah last makan kat dining, last pergi pengkalan iman (koperasi), last on9 guna wifi kat sini dan last macam2 lah.

Untuk mengurangkan lara di hati dan sebelum saya balik ke Bandar Baru Bangi, pegi lah jalan2 dekat Sungai Petani tuh. Oke jalan2 di sini memang bermaksud jalan2. Keluar punye lah awal dari UiTM . Pegi makan je pun. Lepas2 tuh jalan2 kat Village Mall tuh sampai ke petang.

~Makan SR di Village Mall yang entah biler boleh masuk lagi~

Plan awal nak tengok wayang, tapi tengok movie takde yang menarik di hati. Jadi mengambil keputusan untuk jalan2 cari makan sahaja. ahahaha.

Pagi tadi bangun dengan semangatnye sebab nak pack barang balik ke rumahmanisrumah saya. Dah kemas2 baru sedar banyak giler lah barang2 nih ha. Muat ke tidak nak sumbat dalam bonet kete tuh ha. Ibu kata kalau tak muat tinggal je lah. hikhikhik.

Baik semua. Inilah keje kita bersama member2 sebelum berangkat pulang ke tanah air terchenta. *ewah buat macam study kat obersea nih ha. ahahaha.

~Barang semua dah siap pack. Tinggal nak sumbat je~

Sayonara UiTM Kedah. Nanti kalau ade jodoh kita jumpa lagi ye.


p/s:harap2 datang kedah bukan lagi sebagai student DIPLOMA!!!!*_*

3 comments:

Unknown said...

sedeeeehhhhh :(

Aida Zafirah said...

saleh:memang tersangat sedeyh...huhuhu...

ain rosli said...

jangan sedey sedey okayh . happy golucky lah kawan . baru muka tuh ade seri :d
hee~