Sunday, November 28, 2010

Contest: Bagi nama bear....

Hari ini saya join satu contest yang sangat menarik. Kenapa saya join?tanya lah...??
Contest ni sangat cute okay. The owner of the blog which is Cik Dhiya' nak cari nama untuk dia punya beloved bear...
Bear dia sangat-sangat comel.....Kalo nak join boleh klik SINI...
Cute kan kan kan???huhuhuhu.

Mesti korang nak tau siapa yang tag saya untuk join contest ni kan?The cute person yang tag saya ialah>>>>>jeng3...>>>>>Cik Aliya kita...
Thanks dear bcoz tag saya. Hehehehe. Syok lah tu aida ye.

Contest ni suruh kita bagi nama kat bear kan so kita nak bagi nama dia....

MR. BOBBY

Kenapa bagi nama ni?Sebab saya tengok bear ni macam rupa bear jantan je. hehehehe. So saya bagi lah nama ni. ekekekeke.

So sekarang saya nak tag...:



5 comments:

ruby zaizi said...

haha...oke..tengs

Aida Zafirah said...

ruby:ur welcome dear...:)

princess~leeya said...

tenkiu menkiu aida..
nnti sye try pkirkan dulu nme tuk bear2 tue..
hihi..

Aida Zafirah said...

leeya:ur welcome dear...pkir nme yg comey2 tau....hehehehe...

princess~leeya said...

aida: i dah join dah cntest tu.. again, tenkiu tag i.. dis is my 1st tyme join cntest.. hehe