Sunday, November 28, 2010

Kegemaran dulu-dulu (part 2)....

Assalamualaikum my beloved readers....

Okay, baik entry hari ini adalah sambungan dari entry sini. Sungguh aku memang suka makanan. Puan ibu selalu cakap dekat aku "makan lah nak...selagi boleh makan..nanti dah tak lalu makan dah susah pulak". Sungguh aku suka sangat ayat puan ibu. Sayang puan ibu. ngeh ngeh ngeh.

Entry ini menunjukkan aku juga seorang yang suka makan benda-benda yang mengarut dan merepek sealain benda-benda yang menambahkan kecomelan aku. Kadang-kadang bukan kenyang pun. Tapi saja-saja nak makan. Dah dah aida kau memang seorang yang kuat makan sebenarnya. Mengaku sahaja yer. ahahahahha.....


Makanan keempat-gula-gula arnab

Korang pernah tak makan gula-gula ni?gula-gula ni pada saya sangat unik ini kerana aku boleh makan dengan kulit-kulit dia sekali. Sumpah mula-mula aku tak berani nak makan. Tapi tengok member-member seronok je bedal memang tergoda lah nak makan.Aku pun ape lagi, tak tunggu dah. Mari makan!!!!!Bila dah makan, sedap...Rasa dia macam susu sikit. Nasib baik lah aku ni jenis minum susu. Ahahaha.


Makanan kelima-Singgam kotak

Tadi saje-saje je google. Lepas tu jumpa gambar singgam ni. Pernah tak makan??Masa kecik-kecik dulu ni pun one of my fav jugak. Dia dalam kotak. Kecik je. Dah lupa lah harga dia berapa. 20 sen kot. Murah je kan kan kan. Padahal rasa dia same je dengan singgam-singgam lain (ha tengok nampak sangat kau suka makan benda-benda mengarut kan kan kan). Ahahahaha.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Biasa lah kalau dah yang paling best mesti kena letak last skali kan kan kan. Lepas tu kena lah bagi thriller sikit. kehkehkehkehkehkeh. Jeng3. Ini lah makanan paling peveret sekali masa kecik-kecik dulu.

SATAY IKAN


Tengok-tengok siap bold lagi nama makanan tu. Sumpah ni memang peveret aku. Kalau tak silap aku satay ni satu 30 sen kot. Kalau tak silap lah kan. Lepas tu satu cucuk ada 4 ketul satay ikan. Aku usaha kumpul duit nak beli satay ni tau tak. Satay ni jual macam ni lah. Jual kat motor. Kat motor tu dia embed tempat pembakar sebijik macam gambar kat atas tu. Dulu-dulu kecoh orang cakap yang satay ikan tu sebenarnya dia guna daging kucing. Kehkehkehkeh. Bole ye macam tu???Ah aku kesah ape?aku makan je. Tetap jadi pembeli setia. Ahahahha....


Baiklah sekian sahaja entry tentang kegemaran aku dulu-dulu. Korang pun mesti ade kegemaran jugak kan kan kan???Meh lah kongsi sama-sama...Sharing is caring...hehehehe...


Thank you...Have a nice day...



3 comments:

ira mohd said...

suke bubble gum tuh. FABERET dulu2 tuh. haha. mcm2 perisa ade kn. sedappp. muraaa (^_^)

AVE said...

gula-gula arnab terbaik!hahaha

Aida Zafirah said...

ira:memang...bubble gum tu terbaik lah....hehehehe..

fauzibest5:yeah!!!!