Friday, January 28, 2011

Terima Kasih...

Assalamualaikum semua....

Ni sambungan untuk entri hari tu. Disebabkan hari tu saya dah buat entry bisu pasal SUKOL kat UiTM Kedah, hari ni saya nak buat entri bercakap+bercerita pulak. Untuk pengetahuan semua SUKOL tu nama singkatan untuk Sukan Kolej. Sukan Kolej ni kitorang mula dari hari Rabu sampai hari Sabtu. Happening giler lah weyh. Penat tu memang sangat pasti. Tapi yang penting experience oke.

Sebelum ni sukan untuk setiap kolej buat kat kolej masing2 dan dijalankan oleh JPK kolej masing2. Tapi semester ni kitorang ambil keputusan untuk gabungkan sukan kolej bagi semua kolej yang ada kat UiTM Kedah ni. So, jadilah SUKOL. Macam2 aktiviti ada. Futsal, Netball, Voleyball, Badminton & Sukaneka. Student memang terbaeeekk lah sebab diorang semua supportive giler.

For JPKs and JBs, all of u are the best lah. Saya tak akan lupakan kenangan ni sampai biler2. Bukan senang nak dapat semua benda ni bila dah habis belajar. Rasa sedih pulak tiba2 nih. Dah nak abis belajar dah aku nih.

Terima kasih semua untuk kerjasama dan pengalaman yang saya pun tak tahu bila lagi saya boleh dapat rasa semua pengalaman ni lagi sekali.

4 comments:

Lelaki Ini said...

bagus2!
tahniah sgt2 atas pnanjuran yg gilang gemilang tue!
tmpg gmbira!

feediness said...

all of us did a great.awesome.well job..
trimas utk kngn ni..=)

Aida Zafirah said...

umar: thanks umar....:)

Aida Zafirah said...

tu lah....kenangan yang x leh lupa...:)