Sunday, January 9, 2011

Saya suka....


Rasanya dah lama sangat2 dah saya tak update blog ni. Kan saya dah cakap, kalau saya dah balik kedah ni macam2 benda nak kena buat. Ni bukan main-main tau. Betul2 ni. Tak tipu. Mula-mula study. Macam biasa lah itu memang perkara penting. Kedua, kerja2 JPK lagi. Tu yang kadang2 sampai x sempat2 nak update blog dengan BW. Saya nak mintak maap lah banyak2 ye. Bukan saje2 tau.

Okay, berbalik pada tajuk kat atas sinun tu hah. Nak tau tak sebab apa saya suka????Saya rasa gambar tu je dah dapat dah jawab soklan. Seperti yang anda semua lihat, FOLLOWERS saya dah 101 orang. Sungguh, saya menjerit kuat2 tau bila saya bukak blog petang ni. Saya rasa sangat2 dihargai. huhuhuhu.

Bukan ape, saya kan baby lagi dalam dunia blogger ni. *ececeh feeling muda sangat nih. hahaha. Dulu saya selalu rasa saya ni macam syok sendiri tulih2 kat blog. Selalu rasa macam ni *ade ke orang baca blog aku ni hah????. Rupa-rupanya ada lah weyh. hehehehe.

Okay lah, tu je kot. Saya nak pergi bersiram kejap. Mandi lewat2 tak baik. For my beloved followers, saya ada sesuatu untuk anda semua. Tunggu tau!!!!Da~~~


p/s:seronok tak abis lagi ni. yeay!!!!

4 comments:

Unknown said...

haha..poyo la kau..aku punye menjerit same doe untuk kau :D

tomatokering said...

yehaaa ! :D kongrets2 ! keep blogging !

Anonymous said...

asal aku xdgar ko jerit pon..
padahal kita dok 1 bilik..=)

Aida Zafirah said...

saleh:ko lah poyo...

piqa:thanks dear...

feedi:ada lah aku jrit...ko yg x pasan kot...