Monday, December 6, 2010

Perempuan....biasa lah kan....

Assalamualaikum semua......alahai rindunya kat blog ni...

Kalau korang semua tengok tajuk entry mesti korang pikir macam-macam kan kan kan???tak baik ye pikir pelik-pelik. ekekekeke. Cuba korang tengok gambar kat bawah ni?Agak-agak ape korang dapat pikir & konklusikan dia???cepat cepat....teeeeeettttt...okay baik ye masa sudah tamat.

Sebenarnya nak story sket kat korang semua yang den boli kasut baru. ehehehhe. Actually tak plan pun nak beli kasut ni, tapi tiba-tiba mak ngah ngn ibu ajak teman pergi kedai kasut. So, saya dengan baik hati pun teman lah diorang. Alang-alang boleh cuci-cuci mata sekali kan kan kan. So, saya pun masuk lah kedai kasut tu. Kedai tu bukan takat jual kasut je tapi ade jual handbag n purse skali.

Tengah tengok-tengok tu, tiba tiba tergerak hati nak tengok harga kasut tu. Tau tak harga dia berapa?????Harga dia RM 19.90-sepasang!!!!Dalam hati terus cakap macam ni-"murahnye....". Mata terus blink-blink *_*. woot woot woot. Dan saya terus tak buang masa dah. Ambil kasut-kasut tu n try lah. Dan setelah beberapa lama try, ini lah hasilnye....:

Tengok tu sampai 2 sekali aku rembat...ahahahaha.....jangan jeles ye....


Kasut kaler silver tu saya beli sebab kasut nak g kelas dah takde dah. Kasut crocodile kesayangan saya tu dah terkoyak. Sedih ni....Pastu kasut yang kaler pink ala-ala gladiator ni saya sajer-sajer beli nak tambah koleksi kasut yang dah sedia ade berlambak kat dalam lemari kasut ni. ekekekee.

Lagi satu, eventhough dua2 kasut ni simple je tapi saya dah rase kasut2 ni lawa sangat-sangat sebab saya memang suka kasut simple-simple. Tapi yang paling penting harga die MURAH oke....Tengok tu aku bold kan siap. ahahahaha.

Ok lah. Itu sajer buat masa ini. Akhir kata, YEAY YEAY YEAY, SAYA ADA KASUT BARU!!!!!KORANG ADE??????HAHAHAHAHA.....


Thank you.....Da~~~~

10 comments:

ZWAN SABRI said...

best klaw jadi pompuan sebab harga2 kasut suma murah2.. klaw kasut laki, maw nak dekat ratus.. huhu..

Unknown said...

yeay..last semester..kasut baru..wowow..senior year nigga :)

Aida Zafirah said...

zwan:tau xpe....adik aku pun cakap camtu gak...hehehehe...

saleh:yeay!!!!

;~JUst FaLieNA ;~ said...

nk jugaaa....ngaaaa

elmajamil_90 said...

hahahhaah...aida terbaikk.... ko jgn xpkai lak..ksut purple ko tu pun ko x pkai hhahahha....ok..sem dpn aida da jd perempuan sejati =)

Aida Zafirah said...

miss miserable:bole2..tapi kau byr sendiri lah...

elma:pakai lah....sem dpn aku pakai lah..hehehehe..

tomatokering said...

mboih dede..tak kenal aku lg ke??haha!

aku folow ko dah mek..hihi ;)

Aida Zafirah said...

kenal lah weh....ak igt ko...senanye aku dah follow ko lama dah..hehehehe...cbe ko cek balik...

CIK TOM said...

wah sekali rembat terus 2..hehe..

Aida Zafirah said...

cik tom:biase lah kan....he3....