Friday, December 17, 2010

Tengok ni....

Apa khabar semua...????

Baik entry hari ni pendek je. Saya tak nak tulih panjang-panjang nanti boring pulak orang bace kan kan kan??Entry hari ni sebab saya nak tunjuk SB baru saya.

Tengok ni....*muka tengah seronok ni sebab berjaya buat SB jadi camni. Dah lama jugak lah cari tutorial yang ajar nak buat SB jadi camni. Admire giler kat sape2 nyer blog yang buat SB dia jadi cmni. Okay, korang semua fokus kat bende alah yang dibulatkan dengan kaler merah tu tau.


*untuk lagi jelas boleh klik gambar ni*


Thanks to Cik Tomatokering Addict untuk entry yang menjadikan saya turut excited nak buat SB saya jadi camni. And also thanks a lot to Cik Hanna untuk tutorial yang sangat berguna. Both of u are the best lah.


That's all. Thank you for read. Da~~~